furnipart søger customer support koordinator

Customer support koordinator søges til en succesfuld designvirksomhed
Begejstres du af at levere god og professionel kundeservice, i en imødekommende og smilende tone, så har furnipart en plads på vores fantastiske customer support team til dig. furnipart er en international designvirksomhed i kraftig vækst, og vores ambitioner er store, så derfor udvider vi vores customer support hold med endnu en stærk og entusiastisk medspiller. Vi yder ’state-of-the-art’ kundeservice, som er en vigtig del af at fastholde vores markedsledende position inden for møbelgreb til køkken- og møbelindustrien.


Om jobbet
Rollen som customer support koordinator er en vigtig brik i fortsat at kunne tilbyde branchens bedste kundeoplevelse. Med over 90% eksport vil du få stort indblik i vores kunders store kulturelle mangfoldighed, og sammen med dine meget erfarne kollegaer være en medvirkende kraft til, at furnipart fortsætter sin vækst i fremtiden.


Om opgaverne
I stillingen som customer support koordinator bliver dine opgaver og ansvarsområder at:

  • Yde fremragende service til primært vores mindre og mellemstore kunder (B / C kategori) mht. tilbudsgivning, ordrehåndtering samt andre kundeserviceopgaver.
  • Være backup på vores tyske marked.
  • Assistere med vores webshop-salg.
  • Understøtte eksterne sælgere og agenter.
  • Vedligeholde stamdata på kunder.
  • Være ”first-point-of-contact” på telefonen.

 

Din faglige profil
Du kan kende dig selv i følgende kvalifikationer. Du:

  • Har en uddannelse inden for administration, salg, logistik eller handel.
  • Kommer måske fra en lignende funktion eller har haft et relevant studiejob i en international virksomhed.
  • Kommunikerer professionelt på tysk, engelsk og dansk både i skrift og tale.
  • Har flair for IT, og erfaring med at arbejde i Outlook og MS Office pakken er en fordel.
  • Har en fordel, hvis du har arbejdet med ordreprocessering i ERP-systemer som eks. AX2012.

 

Din personlige profil
Som person beskrives du blandt andet som:

  • Udpræget holdspiller men samtidig selvstændig i din opgaveløsning.
  • Trives med forskelligartede arbejdsopgaver, hvoraf en del også er rutineopgaver.
  • Gå-på-mod og drive.
  • Proaktiv og engageret.
  • Skarp sans for god kundeservice og har et smilende væsen.
  • Arbejder struktureret og har styr på detaljen.
  • Evner at skabe overblik, der hjælper dig til at have mange bolde i luften på én gang i en travl hverdag og formår at overholde dine deadlines.

 

Du tilbydes
Du bliver en del af en stærk og ambitiøs kultur båret af engagement, kompetencer, flid og samarbejde. furnipart er en dynamisk arbejdsplads i konstant udvikling, hvor vi hver dag tilgår vores opgaver med et højt energiniveau, en løsningsorienteret fleksibilitet og omstillingsparathed. Her er kunden altid i fokus, hvor vi samtidig sætter en ære i at have et godt arbejdsmiljø. Du får et stort ansvar men er samtidig en del af et stærkt team, hvor man er god til at bakke hinanden op.

Stillingen er på 32-37 timer med mulighed for at gå ned i tid efter 6-12 måneders ansættelse. Udover din faste løn, er du omfattet vores kollektive bonusprogram samt indgår i vores personalegode-program (pension, sundhedsforsikring, fleksibel arbejdsplads, kantineordning og knaldgode/søde kollegaer).

furnipart er beliggende 20 minutter fra Aarhus centrum i eget domicil i Hinnerup.

Ansættelse er snarest muligt. Send din ansøgning og dit CV, mrk: ”customer support koordinator”, til job@furnipart.com. Du kan søge på dansk, engelsk eller tysk. Ansøgninger behandles løbende, og alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.

Har du spørgsmål til stillingen eller opgaverne, er du velkommen til at kontakte økonomichef, Palle Winther, på pwi@furnipart.com eller tlf. 40265340.

furnipart A/S blev etableret i 1977 og kan bedst beskrives som en succesrig, innovativ og vækstorienteret virksomhed. Vi fokuserer 100% på at udvikle, designe, markedsføre og sælge møbelgreb og komponenter til de helt store aktører inden for møbel- og køkkenindustrien. furnipart opererer internationalt, og mere end 90% af omsætningen afsættes til eksportmarkederne. Læs mere om os på furnipart.dk.
Du kan også finde os på LinkedIn, FaceBook og Instagram.

Please choose your language

You are about to change language